keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Jouluuuuhuuuuuuu

Nonniiin nyt on sitten joulukiireiltäkin toivuttu jotenkuten ja on taas aikaa kirjottaa.
Eli siis jos ny alottasin siitä mihin oon viimeeks jääny, eli torstaihin. Sillon koulussa meil oli eka tunti liikkaa ja mentii Emmankaa salille ku kaikki muut pelas jotai korista ja meit ei kiinostanu se :D ja sit kaikki loppu tunnit me lintsattii emmankaa :$ taino siis vikaa tuntii ei Emma lintsannu ku mä menin vaa niiden tunnille kattoo leffaa, koska ei jaksanu olla omalla tunnilla :D ...juu hyvin käyn tätä kouluu (Y)



 Sitten illalla menin mummolle ja siellä me vaa juteltii.. taino toisin sanoen se selitti kaikkee viime viikon prisma reissuist jne. ja mä vaa kuuntelin :D ja leivoin piparei kans :3 Sitte olin siel yötä ja perjantai aamuna mummo vei mut kirkolle koska siel meil oli joulujuhla. siel me istuttii vähä reilu tunti ja senjälkee mentii koululle todistuksien jakoo ja sen jälkee puurolle ja sit sai lähtee. Todistusksen keskiarvo oli 6,5 mut jos laskettii valinnaisetki mukaa nii sitte tasan 7 , joten ei hyvin mee mullakaa :p pitäs ehkä alkaa vähä panostaa toho ysin kevääsee.
No muttamutta sen juhlan jälkee mä lähin Emmalle ja siel me vaa chillailtii ja nukuttii kahen tunnin päikkärit o.o

Sitte perjantai loppu illan olin vaan himas, mut olin niin väsyny ku oli se juhla ja kaikki nii en jaksanu alkaa kirjottaa :/
Muttakun lauantai tuli nii me lähettii mun serkun ristiäisiin :
 ^Siskooooo ;3

 Pojan nimeks tuli Kevin Kristian :3




Sit alettii Serkun kaa kuvailee ihaliikaa :----DDDd


 Bumm


Sitten ristiäisten jälkee suoraa Helsinkii veljen kyydil ja Helsingist junal Espoosee iskän luo, ja siel olin sit maanantaihin asti. Ja sillo maanantainaki tuli himaa vast puol yhentoist aikaa illal :D Ja sitte seuraavana päivänä oliki jo Joulu :3 <3

 ^Haha erittäin juhlalliset Joulu vaatteeet :D peli shortsit vaa jalas :$

 Joulupukkiiiiiii :33333



Joulu meni sitte sukulaisten ja perheen kanssa ja tietenkin ruuan <3 ja lahjojen :3 Ja nyt ei jaksais alkaa kuvailee sen ihmeemmi niiit lahjoi mut voin sit jossai vaihees ku jaksaa :D mutsiis sain tabletin, lahjakorttei, kuntosalikortin, suoristusraudan, lämpösuojan, rahaa ja ihan liikaa suklaata!! ja sit kaikkee tälläst perus kylpytakkii, shampoot, ihonhoito tuuotteit, leffalippui, muistikorttii, R-foxiii, sukkii, lapaset ja kaikkee tollast perus settiii :3
Sit hmm tänään, Joulupäivänä, ööö heräsin vast joskus pari tuntii sitte eli kahelttoist :D jaja sit oon vaa datannu ja leikkiny tol uudel tabul :33 Ja tälle päivälle ei oo sit kai muuta suunitelmii ku iha vaa kotona löhöilyy, ku koko aja nyt on ollu menos jossai. Mutta sitten vähän tulevasta, elikkä huomenna on Tapaninpäivä.. ei oo mitää suunitelmii mut sitte perjantaille on, eli aamupäivästä meen kurkkaa sen Salin et millane paikka se on ja sit illemalla lähetää iskälle syömää ja sit ku sieltä tuun nii meen mummille ja ukille yöks ja niil on uus koiran pentu aww ;3 joo'o :D ja sit lauantaina sieltä tuun ja öö ö ööö mitäköhä sit.. ainaki viel ennen koulujen alkuu pitäs päästä vähä shopping ja Sampan kaa leffaa ja sit uudeksvuodeks Emmalle :3

Ainii muute mitä fakkii meiä yks kisuleista on taas paksuna :D siis justha sil oli pennut! kauhee panopupu seki on ku koko aja hommaa ittensä paksusks :D ...joo kiva tälläi info ;) x'd

1 kommentti:

  1. Mun blogin osote muuttu joten klikkaile ittes uudestaan lukijaks! :) freetoworld-tessa.blogspot.com

    VastaaPoista