sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Huuuups

OHO ehheh.. :D miten täs ny näin pääs käymää :D Tänää oli joku tilanne, sit olin sillee ''hehhe joo ton ku sanoin blogii nii.... HETKONE fadafak oon unohtanu sen kokonaa'' O.O en ymmärrä :D no muttamutta siis mitä viimeeks kirjotin sillo joulun jälkee, ja sen jälkeehän oli tää uusvuos jonka olin Emman kans ja siitä me otettiiki jotai vähä kreisi videoi jotka on tosa alempana ;) Eli siis UV meni siinä. No sitten tuli loppianen ja kouluun>> ja kouluuhan on nyt ollu viikko ja voisin kertoo siit nyt jotai sikkeluita ::

Eli siis tiistai oli eka koulupäivä ja siithä vois just kuvitella et se on just sillai niin vaikee herää ja ei jaksa ollenkaa koulus ja on iha loppuunkulunu ku pääsee kotii, ja ei saa unta ollenkaa ku unirytmi on nii jossai marssis. No mutta mulla oli vähä erillaine päivä :D
Illal sillo ku menin nukkuu, nii menin jo joskus heti yheksän jälkee koska ennakoin ku tiesin etten tuu herää :D no mut kuitenkin mä  heräsin jo EKAAN heräyksee o.o joka on tosi outoo koska mul on joka aamu aina miljoona herätystä ja niiiin vaikee päästä ylös sängystä. No mut sit kuitenki ku nousin nii rupesin siin laittatuu ja syömää ja kaikki tällee perus aamujutut ja sit lähin kävelee bussille nii fak siel sato -.- no jokatapauksessa sitte istuin bussis iha perus, mut sitten.. sitten viddu ku tuun bussist ulos nii oli just sillai ''ei kakka pakko päästä äkkii kouluu sisää'' koska se sade, no sit sellane joku eriiiittäin hidas mummo jäi kävelee siihe mun etee sen ison sateenvarjonkaa ja en päässy siit ohi ;c no mut sit jotenki ku koitin taktikoida siit sillei et ohitan sen siit ojan kautta, ja niin mä koitinki, niiiii ei taaaatana mä vedin sit iha hirveeet lipat siihe mutasee ojaa.. ai että sitä häpen määrää :D sit se mummo siin mun ees koitti kysyy jotai et sattuko tai jotai, mut sit mä lähin vaa ihan täysii juoksee siit koululle päi koska hävetti ja vitutti niiiiiiin paljon :$
Sit ku pääsin vihdoin sinne koululle, nii menin vessaa kattoo et eioototta mul tulee iha sikana verta polvest ja housutki meni polvest rikki ja iha mutaset, ja mun valkoset tennaritki... voitte vaan kuvitella minkä näköset ne nyt sit on... huhhuh :p Ja se koulupäivän mul oli muutenki tosi sellane outo fiilis tai sillai. No sitte koulun jälkee onneks fiilis parani heti ku mentii Emmankaa keskustaa vähä kreisailee :3 Mut sitku pääsin kotii nii olin niiiiiin puhki et en ois oikeesti jaksanu yhtään mitään. Nomutta kuitenkin sit ku Äiti näki ne mun kengät nii se pakotti mut lähtee ostaa uusii kenkii viel sillo samana iltana.. no lähettiin sitte siitä Jumboo ettii niit :/ ja sitku mä oon viel nii tarkka millaset kengät suostun pukee jalkaa nii oli siin sit ettimistäki :D joten oltii tosi myöhää vast kotona :p

Novoi hellanlettas ku mä oon niin ilosen näköne ^_^

Mä en nyt muista yhtään mitä mä tein keskiviikkona :o
No hypätään sitte torstaihin, eli sillon oli koulus lyhyt päivä ja lähettii sitte Sampan kaa Helsinkii kattoo leffaa, ja käytii kattoo se legendat kehässä, ja se oli iha jees , oisin kyl luullu et se ois ollu paljo parempi :D

Sitten Perjantaina mul oli vaa kahen tunnin päivä ^_^ ja olin ottanu salikamat mukaa kouluu eli menin suoraa koulust salille ja olin siel joku puoltoist tuntii suunillee, ja sit tulin kotii ja olin loppupäivän iha vaa kotona :p


                                       

Ainii käytii muute tos viimeviikol Emmankaa jo vuoden ekal piknikil ;)
Oli muute täydelline piknik sää, sato vettä ja oli iha sika kylmä ku tuuli :s hah lähettii lenkille nois meiä unipökis :D niist on tullu ny meillle iha pyhäasut ku käydää niidenkaa joka paikas julkisil paikoilki :D hei me mentii terveyskeskukseeki noilla hakee rokotteet viime viikonloppun :D ei me hei hävetä<3



Noniin joko nyt päästäis tähän päivää :D ..josta kyllä ei oo oikee mitää kertomist :p oon ollu vaa koko päivän himas puolfaijankaa ja ollaa siivottu ja samal laulettu ja tanssittu jotai nii retuu :D aika aqward :DD ja sit oon vaa chillaillu kotona ja kattonu putoust ja syöny poppariiii :33 ja ottanu vaa iha iisisti ja rentoutunu ton ekan kouluviikon jälkee :3 

Täs on nyt tää meiän uudenvuoden video :3 sori toi tuli nyt kahtee osaa ku oli vähä häslinkii ton editoimises :s no mut tuskin se teiän maailmaa kaataa :) 

poistin videot :3

Sit huomen (oikeestaa tänää, koska kello on jo 00:22) ois tarkotus olla Janinan kans ja sit jos kerkee nii salillekki :3 mut nyt on pakko mennä nukkumaa et pääsen huomen ajois ylöski :D

2 kommenttia:

  1. omg oot nii söpö ;3 ja tossa videollakin oot tosi sulonen ja ihana ku höpötät koko ajan ;3

    VastaaPoista
  2. sä vaa niiiku puhut niiku vähän tos videol niiku?

    VastaaPoista