perjantai 13. joulukuuta 2013

13. Perjantai

Huhuhuiii on kyllä on niiiiiin outo päivä että huhhuh o.o
Iha ekaks ku heräsin olin nii hyväl fiiliksel ja sitsit menin bussil kouluu ja oli muuten iha sairaan pitkä matka :o joo :D jaja ööö sit aamul koulus ku olin nii meni nii fiilikset iha kokonaa ja juttelin yhen kaverinkaa nii mä siis kiehuin iha huolella :D no mut sit ku pääsin taas avautuu mun gaggigselle nii ah kaikki oli taas hyvin :3 tai no ei nyt niinkää vois sanoo , mut siis sit me molemmat oltii sillee fgdhajKLÖ et perjaattees oli kaikki hyvi ;) ..nomitä toi oli kyllä nii huonosti selitetty :D mutjoo sitä mitä yritän täs sanoo nii tää päivä on ollu sellast tunteiden vaihteluu koko ajan. Mut kuitenki pääosin on ollu tosi hyvät perjantaifiilikset :3 vaikka onki 13. päivä :o mut onneks oli vaa kahen tunnin päivä tänää ;3 paitsi et sil tokal tunnil oli matikan koe mikä meni ky nii lattian kautta penkin alle :d en usko ees että tuun pääsee siitä läpi :D

äää mul oli päiväl vaik mitä kaikkee asiaa tänne mut arvatkaa muistanko nyt enää yhtää mitää :( no en

Me muute kuvailtii Emmankaa vähä kreisi videoo tos oliks se ny eilen, mut en saa ladattuu niit koneelle :( en tiiä onks kone nii täynnä et tänne ei vaan mahu yhtään mitään vai oliks ongelma sit joku iha muu, mut jokatapauksessa ette tuukkaa sitte näkee sitä :c ellen mä sitte joskus saa sen väsäiltyy koneelle


 ^Joulu safkaa ;3
Ja Luumurahkaa... hyiii! tai oli se aluks hyvää mut sitku kuulin et se oliki tehty luumuist, nii sit se ei enää uponnu mun masulii 

 ^Siinä se totuus tuli :*

^Näin aviomies kohtelee vaimoaan kotona :* 

 ^Olin eilen siel Niltas nii saatii joku mahti idea alkaa pelaa wiitä :3 mut se oli oikeesti tosi kivaa niinku tollee porukal ku voi ottaa kunno skaboi 


Tänää sitte tossa parin tunnin sisällä mun pitäs lähtee junalla Pasilaa ja sieltä sitte vamraa käymää Lauttasaares tai sit meen suoraa Hartwall areenalle ku siel on se Jokereiden peli :3 ja sit pelin jälkee vielä sinne yöks, sitten sieltä suoraa Helsingin keskustaa joululahjaostoksille :)
Kelatkaa muute ku tänäähä on toi epäonnen päivä nii jos jokerit häviiki ;ooo

Ilme 10+ :D Hui nyt pitäs sitte mennä viel imuroimaa ja vaihtaa vaatteet ja muutenki laittaa kamat valmiiks lähtöö varten. Joten pitäkää hauska viikonloppu mä varmaan palailen huomenna peli tunnelmissa 8) Eli siihen siis, heipodei kaikki valkoset & mustat miehet ja simpsonit ja naiset !:* Ainii!! älkääkä kuolko vaikka onki epäonnen päivä! :o

1 kommentti: