tiistai 10. joulukuuta 2013

Palvelia :c

~~Se mikä menee ylös, saattaa aina alas, lattialla presidentit kattoo mua takas, bliis älä pilaa mun tunnnelmaa, mä elän amerikan unelmaa~~

Wihiii oon kyl iha poikki :/ heräsin niinku aamulla 5min ennenku piti lähtee kouluu ja sit juoksin iha turhaa sinne bussipysäkille ku se bussi oli vaik kui paljo myöhäs :/ no sitte koulus kävin eka vaa enkun tunnil tekee kuuntelukokeen ja sit sen jälkee mul oli opo tapaamine ja sieltä sitte suoraa päivänavauksee ja siel samal tein ruotsin läksyi :D ja sit iha persupäivä ja JEEEE löysin mun kaapinavaimen ku se on ollu ny pari pävää hukas :c

haha meil oli kova meno YH:n tunnilla ;);) with Sassie ja Olavi :* ;) niiija tietty Aino&Sara :3

Sitsit mul oli iltapäiväl tää musanvalinnaine ja sielt päästii taas 40min aikaemmi ennenku koko tunti ois ees loppunu :D joten pääsin tunnin aikasemmal bussilki kotii :3 No se tunti oli kyl nii turha, kuunneltii vaa musaa ja soiteltii ja chillattii koska rento sijaine :3
Nii koulupäivä oikeestaa on ollu se rento-osa täst mun päiväst, koska ku tulin kotii nii heti alko kauhee palvelu noille muille :p koska kaikki muut on meiän perheest kipeit paitsi mä :d mul on hyvävastustuskyky ;);) :D Mut hei ylitin itteni tein ekaa kertaa iha ite kunno gourmee jauhelihakastikkeen ^_^ tuli muute iha sairaan hyvää :3


Ja mä yritin näyttää aktiiviselta opiskelialta^^ .. mut tosi asiassa toi enkun kirja on kii tos mun vieres ja mä vaa blogailen koneel ;$ ja huomenna koe.. ei vaan oikeen löydy motivaatioo ku ois nii paljo muutaki :p MUTHEI  kai huomasitte mun muumipurkan^ :33

Huomenna ois sit suoraa koulusta iskoon (isoskoulutus) ja ylihuomenna ois sit illalla Nilta (nuortenilta) ja molemmat niist on tän vuoden vikoi :c Mut sit perjantain se Jokereiden peli<3  ja sitä enne pitäs mennä lauttasaareen ja ehkä sit sen pelin jälkeenkin vielä.
On muute jännä sellane fiilist et tekis iha sikan mieli avautuu jostai tänne teille, mut en vaa keksi millää et mistä mä oikee niinku puhuisin 8D


 Terveppä terve se on meille vai teille ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti